Loading...

Xenia Digi Hotel 2019

/Xenia Digi Hotel 2019
Xenia Digi Hotel 20192019-12-09T08:11:46+00:00

Πλήθος κόσμου στο Digi Hotel

Το κορυφαίο Forum για τις ψηφιακές εξελίξεις στον κλάδο των ξενοδοχείων πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία στην έκθεση Xenia 2019, στο κατάμεστο από επαγγελματίες stage του Digi Hotel.

Για 3 ημέρες, με πρόγραμμα που ξεπέρασε τις 20 ώρες, 60 διακεκριμένοι ομιλητές, ανάλυσαν και παρουσίασαν πληθώρα θεμάτων και απάντησαν σε όλες τις ερωτήσεις που αφορούν το σύγχρονο έλληνα ξενοδόχο. Στο μικροσκόπιο των ειδικών τέθηκε η τουριστική σεζόν του 2019, κατά την οποία σημειώθηκαν στοιχεία αστάθειας, χαμηλών προκρατήσεων, ενώ σημαδεύτηκε από την κατάρρευση του tour operator Thomas Cook. Οι εξειδικευμένοι ομιλητές, παρουσίασαν στατιστικά στοιχεία, στρατηγικές και case studies με καλές πρακτικές για την αντιμετώπιση τέτοιων φαινομένων, ενώ εκτίμησαν ότι το 2020 θα είναι μια χρονιά σταθεροποίησης για τον ελληνικό τουρισμό. Οι μεμονωμένοι ταξιδιώτες οι τρόποι προσέλκυσης του μέσω απευθείας κρατήσεων, η μεγιστοποίηση της κερδοφορίας και το πώς αυτή επιτυγχάνεται μέσω της δυναμικής τιμολόγηση και της «τέχνης» του yield management, o καθορισμός personas ήταν θέματα που αναλύθηκαν με λεπτομέρεια. Σε ένα μεγάλο πάνελ συζητήθηκε η ορθή κατανομή των καναλιών πωλήσεων, το προφίλ των πελατών και τα ποσοστά ακυρώσεων. Μια ομιλία γεμάτη έμπνευση, με θέμα Ευκαιρίες για τον ελληνικό τουρισμό μέσα από τις αναζητήσεις στο διαδίκτυο, παρουσίαση η Google Greece.

Xenia-DigiHotel-2019-Panel Xenia Digi Hotel 2019
Από αριστερά: Π. Λεοντόπουλος (Hotelistas), Δ. Σερίφης (Nelios), Α. Δαμίγος (Marinet), Θ. Kατσίμπρας (Bookonline)

Κατά τη δεύτερη ημέρα του Digi Hotel κυριάρχησε το θέμα της προβολής της προώθησης και των εμπειριών όπου αναλύθηκε όλο το φάσμα της ψηφιακής διαφήμισης και τις δυνατότητες που αυτή δίνει στον ξενοδόχο να προβληθεί και να προσελκύσει στοχευμένη πελατεία. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσίασαν οι ομιλίες για το Search Marketing, δηλαδή τα στοιχεία εκείνα που πρέπει να διαθέτει ένα ξενοδοχείο στο ψηφιακό του πορτφόλιο ώστε να είναι ορατό στις αναζητήσεις, το περιεχόμενο και η σωστή στρατηγική του, το Blogging και το Email marketing, οι σύγχρονες πλατφόρμες ψηφιακής διαφήμισης και το funnel optimization. To Digi Hotel εγκαινίασε μια νέα ενότητα, την οποία αγκάλιασε αμέσως το κοινό, με θέμα τις Εμπειρίες. Ένα πάνελ ειδικών ανέλυσε το θέμα “Από την Εμπειρία της Κράτησης στην Εμπειρία του Ταξιδιώτη” ειδικοί μίλησαν για τη δημιουργία υπεραξίας μέσα από την πώληση των εμπειριών, την αξιολόγηση και την επιρροή των influencers, αλλά και το Digital Destination Marketing.

Κατά τη δεύτερη ημέρα του Digi Hotel κυριάρχησε το θέμα της προβολής της προώθησης και των εμπειριών όπου αναλύθηκε όλο το φάσμα της ψηφιακής διαφήμισης και τις δυνατότητες που αυτή δίνει στον ξενοδόχο να προβληθεί και να προσελκύσει στοχευμένη πελατεία. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσίασαν οι ομιλίες για το Search Marketing, δηλαδή τα στοιχεία εκείνα που πρέπει να διαθέτει ένα ξενοδοχείο στο ψηφιακό του πορτφόλιο ώστε να είναι ορατό στις αναζητήσεις, το περιεχόμενο και η σωστή στρατηγική του, το Blogging και το Email marketing, οι σύγχρονες πλατφόρμες ψηφιακής διαφήμισης και το funnel optimization. To Digi Hotel εγκαινίασε μια νέα ενότητα, την οποία αγκάλιασε αμέσως το κοινό, με θέμα τις Εμπειρίες. Ένα πάνελ ειδικών ανέλυσε το θέμα “Από την Εμπειρία της Κράτησης στην Εμπειρία του Ταξιδιώτη” ειδικοί μίλησαν για τη δημιουργία υπεραξίας μέσα από την πώληση των εμπειριών, την αξιολόγηση και την επιρροή των influencers, αλλά και το Digital Destination Marketing.