Loading...

Xenia Digi Hotel 2019

/Xenia Digi Hotel 2019
Xenia Digi Hotel 20192019-11-21T15:13:19+00:00

Το απόλυτο ψηφιακό event για τα ξενοδοχεία

Ο ψηφιακός κόσμος των ξενοδοχείων το 2019, στο μικροσκόπιο της κορυφαίας εκδήλωσης για τις ψηφιακές τεχνολογίες στην Ελλάδα, το Digi Hotel της Xenia.

Το Digi Hotel παρουσιάζεται στην έκθεση Xenia 2019 με ανανεωμένη θεματολογία, που απαντά σε όλα τα καίρια ερωτήματα του Έλληνα ξενοδόχου. Καταξιωμένα στελέχη της ξενοδοχειακής βιομηχανίας και ειδικοί της αγοράς του digital marketing, θα αναλύσουν και θα παρουσιάσουν το μπουκέτο των θεμάτων του Digi Hotel μέσα από ένα πολύωρο πρόγραμμα, στο ειδικά διαμορφωμένο stage της εκδήλωσης. Τα θέματα, χωρισμένα σε ενότητες, θα δώσουν το στίγμα των εξελίξεων της παγκόσμιας αγοράς. Μέσα από πάνελς και εξειδικευμένες ομιλίες και παραδείγματα θα πραγματοποιηθεί η χαρτογράφηση της digital αγοράς της βιομηχανίας της φιλοξενίας.

Με τα πιο επίκαιρα θέματα που απασχολούν τον Έλληνα ξενοδόχο, μέσα από το Digi Hotel θα δοθούν λύσεις και απαντήσεις, για τη Digital Στρατηγική του ξενοδοχείου σε περιόδους μειωμένης τουριστικής κίνησης, ενώ θα αναλυθεί με μεγάλη λεπτομέρεια όλο το θέμα των ψηφιακών πωλήσεων.

Δείτε το τηλεοπτικό spot του Χenia Digi Hotel 2019

Θεματολογία που απαντά στα ερωτήματα του σύγχρονου ξενοδόχου

Μια μεγάλη ενότητα θα καλύψει τη σύγχρονη πραγματικότητα του 2020 για τα Κανάλια Διανομής, τους OTAs και τις Απευθείας Κρατήσεις, όπου θα απαντηθούν τα ερωτήματα για το πως επιτυγχάνονται: Μεγιστοποίηση Κερδών από τα Κανάλια Διανομής, Ανάλυση συμπεριφοράς καναλιών, Ποιο κανάλι φέρνει το μεγαλύτερο κέρδος: Έσοδο ανά πελάτη, Στρατηγική διανομής πωλήσεων, Τιμές Δωματίων και πώς προστατεύεται το Parity, Τεχνικές τιμολόγησης: Δυναμική τιμολόγηση , Μeta Search, Τελευταίες τάσεις στις Μηχανές Κρατήσεων, Up-sales τεχνικές κ.α.

Στην ενότητα της Προβολής, Προώθησης και Διαφήμισης θα απαντηθούν τα ερωτήματα: Πως γίνεται η αναζήτηση ενός ξενοδοχείου σήμερα, Ποια μορφή πρέπει να έχει το Website ενός ξενοδοχείου για να είναι χρηστικό και σύγχρονο, Sales Teams: Ποιος ο ψηφιακός ρόλος, Social Media κ.α.

Η δημιουργία εμπειριών από τους ξενοδόχους για τους πελάτες τους, είναι ένα ακόμη θέμα που θα αναλυθεί από τους ομιλητές οι οποίοι θα εξηγήσουν το πως οι ξενοδόχοι μπορούν να δημιουργούν και να πωλούν εμπειρίες.

Ξεχωριστή θέση στη θεματολογία θα έχει ο Κόσμος των Social Media, όπου κορυφαίες εταιρείες Social Media θα παρουσιάσουν την ιδανική παρουσία ενός ξενοδοχείου Resort και ενός City στα Social Media, βήμα βήμα. Θα απαντήσουν στα ερωτήματα: Η δύναμη του TripAdvisor και πως το διαχειριζόμαστε, Google Travel, Instagram: Stories, posts, Lives, Facebook και Περιεχόμενο πελατών και πως αξιοποιείται κ.α.

Το Έξυπνο Ξενοδοχείο (Smart Hotel), θα πρωταγωνιστήσει επίσης στη θεματολογία του Digi Hotel, με αναλύσεις για το Connectivity, την Ενοποίηση μηνυμάτων πελατών, τα Chat boots, τα Loyalty Programs, κ.α.

Topic: Strategy Online Sales & Distribution

11:30 | Introduction
Γιάννης Δεληγιαννάκης / Information Technology Consultant

11:45 – 13:30 | Πάνελ: Στρατηγικές online πωλήσεων σε χρονιές χαμηλών προκρατήσεων – Το παράδειγμα του 2019
Συντονιστής: Γιάννης Δεληγιαννάκης / Information Technology Consultant
Ομιλητές: Βίκυ Δορζιώτη / Axia Hospitality, Γιάννης Κουτσόπουλος / Abouthotelier, Άρης Ικκος / InSete, Βασιλική Μαυροκεφάλου / Expedia

13:30 – 13:40 | Στρατηγική online πωλήσεων 2019 -Case study: City Hotel
Στρατηγική online πωλήσεων 2019 – City Hotel
Ομιλητής: Χάρης Νεοφυτίδης / Operations Director – Chandris Hotels

13:40 – 13:50 | Στρατηγική online πωλήσεων 2019 – Resort Hotel
Ομιλητής: Federico Santos, Federico Santos / FeSquare Management, The Wild Hotel by Interni, Μύκονος

13:50 – 14:00 | Στρατηγική online πωλήσεων 2019 – Boutique Hotel
Ομιλητής: Λεωνίδας Παναγάκος / Owner – Πέτρα και Φως Boutique Hotel, Μάνη

14:00 – 15:30 | Πάνελ: Δημιουργώντας ζήτηση online για προσέλκυση μεμονωμένων κρατήσεων
Συντονιστής: Πάνος Λεοντόπουλος Hotelistas
Ομιλητές: Δημήτρης Σερίφης / Nelios, Θεόδωρος Κατσίμπρας / Bookonline, Αλέξανδρος Δαμίγος / Marinet, ΤΒΑ

15:30 – 15:50 | Μελέτη: Τα 2/3 των εσόδων στην Ελλάδα προέρχονται από μεμονωμένους τουρίστες
Ομιλητής: Γιώργος Χαιρέτης / Pax More DMS

15:50 – 16:10 | Καθορισμός personas και στρατηγικές online στόχευσης για προσέλκυση μεμονωμένων κρατήσεων
Ομιλητής: Αργύρης Μπακλέζος / Verity Interactive 

16:10 – 16:30 | Δυναμική τιμολόγηση και Yield management για μεγιστοποίηση της κερδοφορίας
Ομιλητές: Αντώνης Σολωμός, Γιώργος Διαμαντής, Βασιλική Ηλιάδου / Executives – Axia Hospitality

16:30 – 17:30 | Πάνελ: Κατανομή Καναλιών πωλήσεων – Προφίλ πελατών – Ποσοστό ακυρώσεων
Συντονιστής: Federico Santos / FeSquare Management
Ομιλητές: Πάνος Κοντοζαμάνης / PrimalRes, Πάνος Κωνσταντινίδης / SWOT, Χρήστος Γαβριηλίδης / Airotel

17:30 – 18:00 | Ευκαιρίες για τον ελληνικό τουρισμό μέσα από τις αναζητήσεις στο διαδίκτυο
Ομιλητής: Απόστολος Παραδέλλης / Google Greece  

Topic: Προβολή, Προώθηση, Εμπειρίες

11:30 | Introduction
Απόστολος Αϊβαλής / CEO – AIVAL.COM

11:45 – 13:30 | Πάνελ: Hotel Digital Marketing latest trends
Συντονιστής: Αποστόλης Αϊβαλής / Aival.com.
Ομιλητές: Tάσος Βελιάδης / Socialab, Ηλίας Παντελόπουλος / MRM McCANN

13:30 – 13:50 | Search Marketing (SEO, Google Ads)
Ομιλητής: Γιώργος Τσίρος/ Performance Marketing Manager – Adjust

13:50 – 14:10 | Content strategy – Blogging, Email marketing
Ομιλήτρια: Αίγλη Μπαλαμάτση / CEO – Interwive

14:10 – 14:30 | Σύγχρονες πλατφόρμες ψηφιακής διαφήμισης
Ομιλητής: Δημήτρης Δημητριάδης / Co-Founder – The Future Cats

14:30- 14:50 | Digital marketing funnel optimization
Ομιλητής: Γιώργος Κωνσταντόπουλος / Partner – Omnimetrics

14:50 – 16:20 | Πάνελ: Από την εμπειρία της κράτησης στην εμπειρία του ταξιδιώτη
Συντονιστής: Μπάμπης Δούκας / Αττικές Εκδόσεις
Ομιλητές: Κατερίνα Δουζίνα / Krataion Consulting, Βαγγέλης Πατεράκης / Paterakis Photography, Μαρία Σαραντοπούλου / Grace Hotel, Ντένυ Καλλιβωκά / Diffords Guide

16:20 – 16:40 | Virtual Presentation: Η εμπειρία του ταξιδιώτη
Ομιλητής: Σπύρος Μυλωνάς / CEO – Krataion Consulting

17:00 – 17:20 | Δημιουργία υπεραξίας μέσα από την πώληση εμπειριών
Ομιλήτρια: Πένυ Γεωργακοπούλου / CEO – Smart Ideas

17:20 – 17:40 | Digital PR – Influencers και Aξιολόγηση
Ομιλητής: Κώστας Χαμαλίδης / CEO – Digital Minds

17:40 – 18:10 | Inspirational Speach: A pin in the map – Digital Destination Marketing
Ομιλητής: Γιάννης Μιχαηλίδης / Founder – H&T Beyond Tourism

Topic: Social Media & Reviews Management

11:30 | Introduction
Ελευθερία Φίλη / Head Social Media – EOT

11:45 – 13:30 | Πάνελ: Social Media Latest Trends
Συντονίστρια: Eλευθερία Φίλη / ΕΟΤ
Ομιλητές: Κατερίνα Δημητρακοπούλου / Social Mellon, Σταύρος Κοντακτσής / Giraffes in the Kitchen, Λίνα Μπακαλέξη / Linear.gr

13:30 – 13:50 | Inhouse management of your social media profiles
Ομιλήτρια: Βίκυ Πούλιου / Digital Strategist

13:50 – 14:10 | Social stories the new era
Ομιλητής: Άγγελος Κωνσταντόπουλος / CEO – Think Plus

14:10 – 14:30 | Social ads targeting and strategies
Ομιλητής: Αντώνης Μιχαήλ / Marketing Director – StudySmart

14:30 – 15:30 | Πάνελ: Online Reviews & Crisis Management – Trip Advisor, Google My Business, OTA’s, Facebook & more
Συντονιστής: Γιάννης Γιαννακάκης / City Contact
Ομιλητές: Νικόλας Ζαρταλούδης / City Never Sleeps, Κύρος Ασφής / Nea Mesa

15:30 – 17:30 | Interactive Master Class: Απαντήστε σωστά στις online κριτικές – Διαχείριση Κρίσεων
Συντονιστής: Δημήτρης Σταθόπουλος
Ομιλητές: Χρήστος Ντίτορας / Hilton Athens, Κατερίνα Δημητρακοπούλου / Social Mellon, Βίκυ Πούλιου / Digital Strategist, Κώστας Παναγάκης / Travel Works

17:30 – 18:00 | Inspirational Speach: eTourism Dream
Ομιλητής: Σωτήρης Βαρελάς / Καθηγητής – Πανεπιστήμιο Πειραιώς