Loading...

Προφίλ της έκθεσης

Αρχική/Έκθεση/Προφίλ της έκθεσης
Προφίλ της έκθεσης 2017-07-14T15:02:44+00:00

Μία premium έκθεση αποκλειστικά στοχευμένη στον ξενοδοχειακό κλάδο

Η Xenia είναι μία premium έκθεση στοχευμένη αποκλειστικά στους  ξενοδόχους αλλά και στους επαγγελματίες του ευρύτερου ξενοδοχειακού κλάδου. Θα πραγματοποιηθεί το τριήμερο 25-26-27 Νοεμβρίου 2017, στο μεγαλύτερο εκθεσιακό κέντρο της Ελλάδας, το Metropolitan Expo και πρόκειται να αποτελέσει το κορυφαίο εμπορικό και forum για την τουριστική βιομηχανία στην Ελλάδα.

Επαγγελματίες από τον κλάδο των ξενοδοχείων και των μικρών καταλυμάτων θα έχουν την δυνατότητα έρθουν σε επαφή με τις κορυφαίες επιχειρήσεις με ξενοδοχειακό εξοπλισμό, τεχνολογικές λύσεις και διαδικτυακές υπηρεσίες, καθώς και με εταιρείες που ειδικεύονται στην κατασκευή, την ανακαίνιση και την εξοικονόμηση ενέργειας αλλά και με προμηθευτές του επισιτιστικού κλάδου, των οποίων οι υπηρεσίες βρίσκουν εφαρμογή σε βασικούς τομείς λειτουργίας των ξενοδοχείων.

Οι εταιρείες που εκθέτουν στην Xenia καλύπτουν όλο το φάσμα των προϊόντων και των υπηρεσιών που αφορούν στην κατασκευή, ανακαίνιση, διακόσμηση, εξοπλισμό και τροφοδοσία Ξενοδοχείων, Ξενώνων, Ενοικιαζόμενων δωματίων και Camping. Οι βασικές κατηγορίες εκθεμάτων είναι οι ακόλουθες: Κατασκευή- Διακόσμηση-Ενέργεια-Αυτοματισμοί, Ξενοδοχειακός εξοπλισμός, Μηχανήματα και εξοπλισμός κουζίνας, Food & Beverage, Digital technology.

Με την συμμετοχή των μεγαλύτερων και σημαντικότερων επιχειρήσεων της κατασκευαστικής και προμηθευτικής αγοράς  αλλά και τη στήριξη όλων των θεσμικών φορέων του κλάδου, η Xenia έχει ως στόχο να καταξιωθεί ως μία από τις μεγαλύτερες εκθέσεις του είδους της διεθνώς!

Η Xenia 2017 θα αποτελέσει το ετήσιο απαραίτητο ραντεβού πλήθος επιχειρηματιών και επαγγελματιών του ξενοδοχειακού αλλά και ευρύτερου κλάδου του τουρισμού, οι οποίες θα την επισκεφτούν προκειμένου να ενημερωθούν για τις τεχνολογικές εξελίξεις, τάσεις στην κατασκευή αλλά και την διακόσμηση, υπηρεσίες, για τις καινοτόμες υπηρεσίες που έχουν ως στόχο να κάνουν τις ξενοδοχειακές τους επιχειρήσεις λειτουργικές και μοντέρνες.

Η έκθεση μέσα από τις εξειδικευμένες για κάθε κατηγορία επισκεπτών, παράλληλες εκδηλώσεις των τομέων Digi Hotel και Build Hotel (σεμινάρια, master classes, ανοιχτές συζητήσεις), που έχουν ως στόχο την παρουσίαση και προβολή των τάσεων στην διακόσμηση και στην κατασκευή, των τεχνολογικών εξελίξεων όσον αφορά την λειτουργικότητα του χώρου, αλλά και την εκπαίδευση επάνω στις νεότερες διαδικτυακές εφαρμογές και το ψηφιακό περιβάλλον, θα αποτελέσει μία ουσιαστική πλατφόρμα καινοτομιών και εξελίξεων για τον Ξενοδοχειακό κλάδο.

ads Προφίλ της έκθεσης
  • Tηλεόραση (43%)

  • Ραδιόφωνο (17%)

  • Online στοχευμένες ενέργειες (14%)

  • Barcode Προσκλήσεις (13%)

  • Διαφημίσεις στον κλαδικό τύπο (13%)

Tεράστια διαφημιστική δαπάνη!

H διαφημιστική δαπάνη της Xenia 2017 θα υπερβεί τις 400.000€ και θα καλύψει όλα τα μέσα, ενώ σε συνδυασμό με την εφαρμογή καινοτόμων ενεργειών marketing και διαφήμισης θα προβάλει τη δυναμική της, μεγιστοποιώντας την επισκεψιμότητα και την εμπορική της επιτυχία.

  • Τηλεόραση: Το πρόγραμμα διαφήμισης περιλαμβάνει τηλεοπτικά σποτ σε σταθμούς πανελλήνιας εμβέλειας.
  • Ραδιόφωνο: Περισσότερα από 8.500 ραδιοφωνικά σποτ θα βγουν στον αέρα σε 35 ραδιοφωνικούς σταθμούς σε όλη την Ελλάδα.
  • Online Στοχευμένες Ενέργειες: Η Xenia θα αξιοποιήσει τo digital marketing (Newsletters, Google ads, Social media).
  • Διαφημίσεις στον κλαδικό Τύπο: Η έντυπη προβολή της έκθεσης θα είναι πλήρης σε όλα τα επαγγελματικά περιοδικά του Τουρισμού.
  • Βarcode και ηλεκτρονικές προσκλήσεις: Η διοργανώτρια εταιρεία θα αποστείλει πάνω από 30.000 ονομαστικές προσκλήσεις, ενώ θα διατεθούν χειρόγραφες και ηλεκτρονικές προσκλήσεις στους εκθέτες.