Στοχευμένο marketing plan

//Στοχευμένο marketing plan

Στοχευμένο marketing plan

Με ένα budget που θα ανέλθει στα €450.000, η διαφημιστική προβολή της Xenia 2020 θα είναι στοχευμένη και δυναμική προκειμένου, παρά τους περιορισμούς και τις νέες συνθήκες διοργάνωσης εκθέσεων, να εξασφαλίσει την μέγιστη δυνατή επισκεψιμότητα.

Μέσα από ένα ολοκληρωμένο διαφημιστικό πλάνο που θα περιλαμβάνει όλα τα παραδοσιακά αλλά και digital μέσα, η Xenia θα τύχει την υποστήριξη που αρμόζει στο μέγεθος του brand που έχει καταφέρει να χτίσει. Το εντυπωσιακό για τα ελληνικά δεδομένα ποσό των €450.000 θα διατεθεί για την καμπάνια της έκθεσης προκειμένου να μεγιστοποιηθεί η εμπορική επιτυχία της και να εξασφαλίσει ένα δυναμικό και business oriented επισκεπτικό κοινό παρά τους περιορισμούς και τις νέες προδιαγραφές και συνθήκες διοργάνωσης των εκθέσεων σε παγκόσμιο επίπεδο που ακολουθούνται λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού.

Το πλάνο για την προώθηση της κορυφαίας έκθεσης για το ξενοδοχειακό κλάδο περιλαμβάνει πανελλαδική τηλεοπτική και ραδιοφωνική κάλυψη, digital marketing, barcode προσκλήσεις και καταχωρήσεις στον κλαδικό τύπο. Πιο αναλυτικά, το 43% του budget θα διατεθεί σε τηλεοπτικά σποτ τα οποία θα προβληθούν για 20 ημέρες σε όλους τους σταθμούς πανελλαδικής εμβέλειας, το 17%  σε σποτ τα οποία θα βγουν στον αέρα για 15 ημέρες στους 12 ραδιοφωνικούς σταθμούς με την μεγαλύτερη ακροαματικότητα στην Αττική αλλά και στους 2 πρώτους σε ακροαματικότητα της Θεσσαλονίκης. Παράλληλα ένα σημαντικό ποσοστό του 8% του marketing budget θα διατεθεί σε διαφημίσεις στον κλαδικό τύπο αλλά και σε κυριακάτικες εφημερίδες μεγάλης κυκλοφορίας και αναγνωσιμότητας ενώ το 14%  στην αποστολή 60.000 ονομαστικών και μοναδικών barcode προσκλήσεων σε σημαντικά στελέχη επιχειρήσεων του κλάδου. Τέλος, κατανοώντας την μεγάλη δυναμική που έχει πλέον το διαδίκτυο το 18% του συνολικού budget θα επενδυθεί στο digital marketing και σε συγκεκριμένες καμπάνιες google, Facebook, Instagram, email marketing, YouTube που θα διαρκέσουν τουλάχιστον 4 μήνες. Αξίζει να σημειωθεί ότι στο πλαίσιο της περαιτέρω διεθνοποίησης της έκθεσης θα υπάρξει αύξηση και στις στοχευμένες ενέργειες σε αγορές-στόχους του εξωτερικού επιδιώκοντας τη μέγιστη δυνατή ανάδειξη και προβολή της έκθεσης και σε παγκόσμιο επίπεδο.

2020-07-01T07:21:20+00:00