Loading...

Hotel Megatrends / Talks

Αρχική/Hotel Megatrends / Talks
Hotel Megatrends / Talks2019-12-04T14:54:03+00:00

Hotel Megatrends / Talks 

Τρεις ημέρες, 14 διαφορετικές θεματικές ενότητες. Όλα όσα πρέπει να γνωρίζει ο σύγχρονος επαγγελματίες στον κλάδο της Φιλοξενίας παρουσιάστηκαν σε μία σπάνια σειρά ομιλιών.

Εκτός από το Hotel Megatrends Project που απέσπασε πολύ καλές κριτικές, το ενδιαφέρον μαγνήτισαν και οι ομιλίες Hotel Megatrends Talks που διεξήχθησαν σε ξεχωριστό stage 100 τ.μ. Από εκεί παρέλασε μία πλειάδα ιδιοκτητών και στελεχών εταιρειών, αρχιτεκτόνων  και άλλων ειδικών που ανέλυσαν άλλα τα ζητήματα που αφορούν μία σύγχρονη επιχείρηση φιλοξενίας.  Το design ενός χώρου, το marketing, η πρόληψη και ο τουρισμός υγείας, η ευεξία στην αρχιτεκτονική, τα Boutique hotel trends, η κουζίνα του εστιατορίου, τα XL resorts, τα eco hotels και το eco marketing ήταν μερικά από τα θέματα που τέθηκαν κατά την διάρκεια του τριημέρου.

Xenia-Hotel-Megatrends-Talks-2019-Panelofspeakers Hotel Megatrends / Talks

Οι τάσεις στο design και το well being βρέθηκαν στο επίκεντρο

Η αρχή έγινε με την χρηστική ενότητα γύρω από το design ξενοδοχείων και τα υλικά. Το section αυτό, συνολικής διάρκειας 75 λεπτών, χωρίστηκε σε δύο μέρη. Το μεν πρώτο ήταν εστιασμένο στα υλικά και περιλάμβανε παρουσιάσεις και συζήτηση με εκπρόσωπους εταιριών και συνδέσμων των κλάδων αλουμινίου, μαρμάρου, υαλοπινάκων και ξύλου. Το δε δεύτερο μέρος είχε ιταλικό αέρα με παρουσίαση αλλά και συζήτηση με τον Alessandro Cararra από την Carrara S.R.L. σχετικά με τις επιφάνειες, την τεχνολογία και το design.  Αρχιτεκτονική, design, αειφορία, εξοικονόμηση ενέργειας και wellbeing ήταν τα θέματα που προσέγγισαν οι ομιλητές με τις ερωτήσεις των παραβρισκόμενων και τον διάλογο που ακολούθησε να συνεισφέρουν στην καλύτερη κάλυψη των θεμάτων.

Ακολούθησε πάνελ που έκανε focus στην πρόληψη και τον τουρισμό υγείας. Συγκεκριμένα οι προσκεκλημένοι μίλησαν για την αναγκαιότητα της ανάπτυξη υβριδικών μοντέλων φιλοξενίας που θα περιλαμβάνουν ιαματικές πηγές και ιατρικά κέντρα ευεξίας συμβάλλοντας έτσι στην υγεία, την ευεξία, την ευζωία, την ευτυχία.
Την σκυτάλη πήρε η Κωνσταντίνα Τσουτσίκου Creative Director στην Hirsch Bedner Associates (HBA) London studio, η οποία παρουσίασε μέσα από την εμπειρία και διαδρομή της, όλα όσα πρέπει να γνωρίζουμε για το Hospitality Design σε διεθνές επίπεδο αλλά και το πώς οι Έλληνες επιχειρηματίες του κλάδου θα πρέπει να κινηθούν επενδυτικά τα επόμενα χρόνια προσελκύοντας αυτό που αποκαλούμε «ποιοτικό τουρισμό» και δημιουργώντας ξεχωριστές εμπειρίες. Τις ομιλίες της ημέρας έκλεισαν οι τιμώμενοι αρχιτέκτονες και σχεδιαστές του Hotel Megatrends project που περιέγραψαν το πώς ο σχεδιασμός ενός ξενοδοχείου συνδέεται με τον σχεδιασμό νέων ευκαιριών για τον τουρισμό συνολικά

Xenia-Hotelmegatrends-Talks-2019-Hospitality-Trends Hotel Megatrends / Talks

Boutique hotels & XL Resorts βρέθηκαν στο μικροσκόπιο

Η Κυριακή 24/11 συνεχίστηκε εξίσου δυναμικά στο Hotel Megatrends Talks καθώς κυριάρχησε η κατάθεση εμπειριών και απόψεων που μπορούν να επηρεάσουν σημαντικά το μέλλον και να συμβάλλουν ουσιαστικά στον δημιουργικό ανασχεδιασμό του ελληνικού τουριστικού προϊόντος.
Πιο αναλυτικά, η ημέρα ξεκίνησε με ομιλίες γύρω από την αποτύπωση της ευεξίας στην αρχιτεκτονική πέρα από την περιβαλλοντολογική αποτύπωση κι αμέσως μετά την σκυτάλη πήρε μία ακόμα ομάδα ομιλητών που στάθηκε στην αναπτυσσόμενη τάση των Boutique Hotels η οποία αλλάζει και αναδιαμορφώνει τον αστικό τουρισμό. Η κουζίνα αποτελεί βασικό κομμάτι της σύγχρονης φιλοξενίας. Οι επόμενοι εισηγητές μίλησαν σχετικά με τον σωστό σχεδιασμό της κουζίνας ξενοδοχείου. Ακολούθησε ένα ακόμα γκρουπ εισηγητών το οποίο εστίασε στα XL Resorts ενώ το τελευταίο θέμα της ημέρας αφορούσε  στην ομορφιά και την τεχνολογία. Πιο συγκεκριμένα, οι ομιλητές εστίασαν στο πώς η τεχνητή νοημοσύνη υπηρετεί την ομορφιά, τους αλγόριθμους για προσωποποιημένα προϊόντα και την εναρμόνιση των σύγχρονων λιανικών πωλήσεων της ευρύτερης αγοράς με την ξενοδοχειακή επιχείρηση. Τα Τalks της ημέρας ολοκληρώθηκαν με ένα ειδικό event. Για 15 λεπτά οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να πάρουν μαθήματα yoga από τον Γιάννη Στίνη (Fitness Innovations) στο πλαίσιο του Wellness Time.

Xenia-Hotelmegatrends-talks-2019-Hospitality-Marketing Hotel Megatrends / Talks

Η eco πλευρά των ξενοδοχείων αναλύθηκε διεξοδικά

Η τρίτη ημέρα των ομιλιων ξεκίνησε με μία παρουσίαση που αφορούσε στα Eco Hotels και το Eco marketing καθώς προσεγγίστηκε η οικολογική πλευρά της φιλοξενίας. Η επόμενη ενότητα αφορούσε στην υγεία και τη διατροφή. Φιλοσοφίες όπως «είμαστε ότι τρώμε», «τεχνολογία εν κινήσει» και «γεφύρωμα του κενού ανάμεσα στην άθληση και την υγεία» απασχολούν ολοένα και περισσότερο. Έτσι, οι ομιλητές της ενότητας αυτής εστίασαν στο πώς μπορούν να εφαρμοστούν σε ένα ξενοδοχείο. Οι εισηγήσεις του Hotel Megatrends / Talks κορυφώθηκαν με τα Hospitality Education Trends του 2020 όπου μοιράστηκαν βασικές γνώσεις για το παρόν και το μέλλον της Εκπαίδευσης Φιλοξενίας. Τρεις πολύ χρήσιμες ομιλίες για όλους εκείνους που θέλουν να βελτιώσουν τις παρεχόμενες υπηρεσίες τους και γνωρίζουν ότι η βάση είναι ένα καλά εκπαιδευμένο και καταρτισμένο προσωπικό.