Loading...

3ο Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας

/3ο Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας
3ο Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας2019-11-19T09:09:40+00:00

3ο Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας

3rd-Hospitality-Forum 3ο Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας

Το 3ο Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας, η κορυφαία πλατφόρμα διαλόγου και γνώσης για τον κλάδο της φιλοξενίας στην Ελλάδα από το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο της Ελλάδος, θα πραγματοποιηθεί και πάλι στην Xenia.

Οι κυρίαρχες παγκόσμιες τάσεις που διαμορφώνουν και καθορίζουν το μέλλον της φιλοξενίας στην Ελλάδα και οι προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι Έλληνες ξενοδόχοι θα συζητηθούν στo 3o Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας (3rd International Hospitality Forum) που διοργανώνεται από το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο της Ελλάδος, το Σάββατο 23 Νοεμβρίου στο Metropolitan Expo στην Aίθουσα C1 στο Lobby 2.

Στο φετινό Φόρουμ θα υπάρχουν τρεις θεματικές ενότητες που θα πλαισιώνονται από ξένους και Έλληνες ειδικούς, εξέχουσες προσωπικότητες της ακαδημαϊκής κοινότητας και εκπροσώπους αναγνωρισμένων συμβουλευτικών εταιρειών. Παράλληλα, εγκαινιάζεται η συνεργασία με τη Phocuswright, μιας από τις μεγαλύτερες εταιρείες Consulting παγκοσμίως με εξειδίκευση στον Τουρισμό, η οποία διοργανώνει το τρίτο πάνελ.

Οι θεματικές ενότητες είναι οι ακόλουθες:

  1. The Challenge of Driving Direct Bookings // Taking back control over hotel distribution
  2. Rethinking Hotel F&B // Stop thinking of hotel F&B as hotel F&B
  3. Happy Workforce – Happy Guest // Increase your employees engagement by challenging existing norms

Το Φόρουμ θα πραγματοποιηθεί στο Metropolitan Expo κατά τη διάρκεια της έκθεσης XENIA 2019, η οποία είναι Χρυσός Χορηγός του συνεδρίου.

Αναφερόμενους στους στόχους του 3ου Διεθνούς Φόρουμ Φιλοξενίας ο Πρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου της Ελλάδος, κ. Αλέξανδρος Βασιλικός τόνισε:

«Το ΞΕΕ στέκεται έμπρακτα δίπλα στον Έλληνα ξενοδόχο προκειμένου να βελτιώνει συνεχώς το προϊόν του, καθώς οι παγκόσμιες εξελίξεις στον κλάδο της φιλοξενίας απαιτούν εγρήγορση, πληροφόρηση, καινοτομία, διαρκή προσαρμογή. Το Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας με θεματολογία αιχμής και εξαιρετικούς ομιλητές στα πάνελ της διοργάνωσης, δίνει για τρίτη συνεχόμενη χρονιά  “τροφή” για σκέψη και για πράξη, ενώ παράλληλα προτείνει λύσεις στην κατεύθυνση της σταδιακής απεξάρτησης και συνακόλουθα της διασποράς του κινδύνου για την ελληνική ξενοδοχία από τους μεγάλους tour operators και τους OTAs.
Το 3ο Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας, πραγματοποιείται σε μια χρονική συγκυρία που η χώρα μας αφήνει πίσω της την κρίση και ετοιμάζεται για μια νέα εποχή ανάπτυξης. Ως κορυφαία πλατφόρμα διαλόγου και γνώσης στον κλάδο, συμβάλλει ενεργά στο σχεδιασμό του στρατηγικού πλάνου που θα οδηγεί σε νέες υπεραξίες για τον ελληνικό τουρισμό και θα εγγυάται τη μακροπρόθεσμη βιωσιμότητά του.» 

Αν επιθυμείτε να παρακολουθήσετε το 3ο Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας μπορείτε να εγγραφείτε εδώ.
Η παρακολούθηση του συνεδρίου είναι δωρεάν.

Πρόγραμμα

10.00-10.30 | Εγγραφές

10.30-11.00 | Χαιρετισμοί

11.00-12.00 | ΠΡΩΤΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ
The Challenge of Driving Direct Bookings: Taking back control over hotel distribution
Συντονιστής: Dr. Peter O’Connor / Υπεύθυνος Αναλυτής Αγορών Phocuswright
Ομιλητές: Frank Reeves / Co-founder and CEO Avvio, Ian Macleod /Chief Marketing Officer Hotel tech SaaS startup Triptease, Paulo Salvador / Consultant, Founder & Professor, Joost Vermeulen / Regional Director Southern Europe Middle East & Africa -Booking.com

12.00-13.00 | ΔΕΥΤΕΡΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ
Rethinking Hotel F&B : Stop thinking of hotel F&B as hotel F&B
Συντονίστρια: Μαρία Θεοφανοπούλου / CEO-Greek Travel Pages
Ομιλητές: Τιμ Ανανιάδης / General Manager/Managing Director Hotel Grande Bretagne & King George, Thomas Douzis / Co-Founder and CEO ERGON Foods, Dr. Cindy Y. Heo / Associate Professor of Revenue Management École hôtelière de Lausanne

13.00-14.00 | ΤΡΙΤΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ
Happy Workforce – Happy Guest: Increase your employees engagement by challenging existing norms
Συντονίστρια: Μαρία Θεοφανοπούλου | CEO-Greek Travel Pages
Ομιλητές: Κατερίνα Σαντίκου / Managing Director Workathlon, Dr. Stéphanie Pougnet-Rozan / Assistant Professor of Talent Management École hôtelière de Lausanne, Micah Solomon / Influencer and Thought Leader on Customer Service Customer Experience & Hospitality