Η διοργάνωση του 2025 απέδειξε και επιβεβαίωσε ότι η XENIA ξεπερνά τα όρια μιας απλής έκθεσης. Αποτελεί ένα ζωντανό, διαδραστικό business hub που παράγει deals εκατομμυρίων και σημαντικές ευκαιρίες δικτύωσης.
Για τρεις ημέρες, η XENIA 2025 ήταν το κέντρο δικτύωσης, επενδύσεων και έμπνευσης για την τουριστική βιομηχανία. Στα περίπτερα των 500+ εκθετών δημιουργήθηκαν δυναμικές επιχειρηματικές σχέσεις, πραγματοποιήθηκαν αξιόλογες συζητήσεις και κλείστηκαν ισχυρές εμπορικές συμφωνίες.
Συνολικά 34.702 επαγγελματίες της φιλοξενίας από κάθε γωνιά της Ελλάδος βρήκαν στη XENIA τις λύσεις για να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της νέας εποχής. Συζήτησαν με τους εκθέτες για ποιοτικές προτάσεις βιωσιμότητας, ενεργειακής και τεχνολογικής αναβάθμισης, διαφυλάσσοντας παράλληλα την αυθεντικότητα και τη μοναδικότητα του τουριστικού τους καταλύματος.
Η XENIA αποτέλεσε πόλο έλξης για κάθε επαγγελματία της φιλοξενίας—από ξενοδόχους, αρχιτέκτονες και πολιτικούς μηχανικούς, μέχρι διακοσμητές, F&B και procurement managers—που βρήκαν σύγχρονο εξοπλισμό, πρωτότυπες κατασκευαστικές ιδέες και καινοτόμες σχεδιαστικές προτάσεις, για κάθε είδος ή μέγεθος του καταλύματος.
Ιδιαίτερα σημαντική ήταν η διεθνής συμμετοχή. 100 σημαντικά στελέχη από ξενοδοχειακούς ομίλους με έδρα το εξωτερικό, όπως από Κύπρο, Κόσοβο, Ισραήλ, Αλβανία, Γεωργία, Αρμενία, Ρουμανία, Σερβία, Βουλγαρία, επισκέφτηκαν την έκθεση. Η παρουσία αυτών των επιχειρηματιών, που αναζήτησαν premium προϊόντα και υπηρεσίες, επιβεβαιώνει τη δυναμική και την εμβέλεια της XENIA και εκτός συνόρων.
Stages & Projects που συγκέντρωσαν την ελίτ του hospitality
Τα Special Events της έκθεσης Xenia, αποτέλεσαν για ακόμα μία φορά έναν τόπο ανταλλαγής απόψεων και γνώσης, ένα κανάλι επικοινωνίας ανάμεσα σε διακεκριμένους εισηγητές και στελέχη της Tουριστικής βιομηχανίας, αλλά και μία ευκαιρία έμπνευσης και διάδοσης καινοτόμων ιδεών και προτάσεων. Στο καθιερωμένο πλέον Digi Hotel Stage, θέματα όπως: τεχνητή νοημοσύνη στη φιλοξενία, customer experience design, τάσεις και εξελίξεις σε social media, digital advertising, online πωλήσεις, χρηματοδοτικά προγράμματα, parity τιμών, νέα εποχή των ψηφιακών πληρωμών, συζητήθηκαν από 40+ κορυφαίους digital experts. Eπίσης, οι τάσεις στο design, οι τεχνολογικές εξελίξεις και τα νέα υλικά που συμβάλλουν στη δημιουργία μοναδικών χώρων φιλοξενίας, αναδείχθηκαν μέσα από ομιλίες στο The Red Spot Stage.
Τέλος, στο Hall 2, οι επισκέπτες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά το νέο κατασκευαστικό project με τίτλο «THE DESIGN TRILOGY», μια μοναδική τριλογία που συνδύασε τρία εμβληματικά room concepts και ένα εξελιγμένο ONE living, δημιουργώντας μια ανεπανάληπτη εμπειρία για τον σύγχρονο επισκέπτη. Δεν επρόκειτο απλά για μια παρουσίαση δωματίων, αλλά για μια διαφορετική φιλοσοφία φιλοξενίας.
Για τρεις ημέρες, η XENIA έγινε το σημείο συνάντησης της τουριστικής βιομηχανίας, φιλοξενώντας όλες τις νέες τάσεις και καινοτομίες της αγοράς.
Γεμάτοι ενθουσιασμό και υπερηφάνεια για την εμπειρία που μοιραστήκαμε μαζί σας, εκθέτες και επισκέπτες, ανανεώνουμε το ραντεβού μας! Δίνουμε υπόσχεση για μία ακόμα πιο δυναμική διοργάνωση: την XENIA 2026!
Ραντεβού 21-23 Νοεμβρίου 2026


















































