Έντυπο Εκθετών
Δηλώστε Συμμετοχή

Digi Hotel stage

Eξειδικευμένοι εισηγητές παρουσίασαν για τρεις ολόκληρες μέρες όλα τα σύγχρονα εργαλεία του Digital Marketing για το κλάδο της τουριστικής βιομηχανίας και τους τρόπους αξιοποίησής τους από τους ξενοδόχους, αλλά και τα στελέχη του.

Και τις τρεις ημέρες της έκθεσης πραγματοποιήθηκαν στο ειδικά διαμορφωμένο stage στο Hall 1, εισηγήσεις, panel συζητήσεων και παρουσιάσεις πετυχημένων case studies με στόχο να δοθούν λύσεις και προτάσεις στον Έλληνα ξενοδόχο σχετικά με την αποτελεσματική προώθηση και προβολή της επιχείρησής του. Παράλληλα, αναλύθηκαν τάσεις και καλές πρακτικές, που μπορούν οι επιχειρηματίες να εφαρμόσουν για να διαμορφώσουν μια σωστή και αποδοτική digital στρατηγική.

Οnline πωλήσεις & smart tools αναλύθηκαν από κορυφαίες εταιρείες του digital marketing 

Με πλούσια και ενδιαφέρουσα θεματολογία ολοκληρώθηκαν οι εργασίες του Digi Hotel και φέτος, την παράλληλη εκδήλωση της έκθεσης Xenia, που αφορά στον ψηφιακό κόσμο των ξενοδοχείων και την οποία παρακολούθησαν ξενοδόχοι και στελέχη ξενοδοχειακών επιχειρήσεων από όλη τη χώρα. Κατά την τρίτη ημέρα αναλύθηκαν θέματα που αφορούσαν τις online πωλήσεις και τα έξυπνα εργαλεία. Τη συζήτηση άνοιξε το CapsuleT, όπου παρουσιάστηκαν οι καινοτόμες υπηρεσίες νέων ελληνικών εταιρειών. Το θέμα ήταν «Υπηρεσίες τεχνολογίας για το ξενοδοχείο και τον επισκέπτη – Από την προσβασιμότητα έως την γευσιγνωστική εμπειρία χωρίς να ανησυχεί κανείς για τυχόν απολεσθέντα», με συντονίστρια την κα. Κατερίνα Σαριδάκη, Director του CapsuleT Travel & Hospitality Accelerator και ομιλητές την κα. Ελισάβετ Καρατζά, Cofounder της Deliverback, τον κ. Ηλία Ανδρέα Αλεξάκη, Cofounder του orbito travel και τον κ. Τάσο Κανναβό, Cofounder της Cellarhopping 

Δημήτρης Σερίφης, Nίκος Τσιτσούλης, Θωμάς Πούλιος

Πάνος Λεοντόπουλος

Στη συνέχεια ξεκίνησε η ενότητα των πωλήσεων με ένα πάνελ συζήτησης με θέμα «Sales Distribution», με συντονιστή τον κ. Δημήτρη Σερίφη, CEO της Nelios και ομιλητές τον κ. Θωμά Πούλιο Founder, της HotelAvailabilities και τον κ. Nίκο Τσιτσούλη Co-founder & Global Commercial Director της Hotel lab. Κατά τη συζήτηση αναλύθηκαν τα κανάλια διανομής που μπορεί να χρησιμοποιήσει το σύγχρονο ξενοδοχείο, αλλά και η σωστή χρήση και επιλογή τους από τους ξενοδόχους. Αμέσως μετά, ο κ. Μάρκος Γεωργίου, Managing Director της εταιρείας Loguers μίλησε για τις τελευταίες τάσεις στις online πωλήσεις, ενώ για την τέχνη του Revenue management μίλησε ο κ. Πάνος Λεοντόπουλος, CEO της Hotelistas ο οποίος ανέλυσε τις τεχνικές με τις οποίες ο ξενοδόχος μπορεί να επιτύχει καλύτερα έσοδα. Η κα. Βίκυ Δορζιότη, Director of Sales της Axia Hospitality ανέλυσε τα βασικά Sales KPIs, δίδοντας αναλυτικά τα βήματα που πρέπει να ακολουθεί ο ξενοδόχος αλλά και οι συνεργάτες του.

Στο πρώτο Workshop της ημέρας με θέμα «All about Online All Year Sales», ο κ.Αλέξανδρος Καψετάκης, Revenue Manager της εταιρείας RevitUp και ο κ. Federico Santos, Founder της PURO Managements Agency εξήγησαν πώς πρέπει να θεσπίζει τη στρατηγική πωλήσεων του ένα ξενοδοχείο, πώς θα καθορίζει την τιμολογιακή του πολιτική και θα πετυχαίνει καλύτερα έσοδα.

Αίγλη Μπαλαμάτση

Bίκυ Βαμιεδάκη, Federico Santos, Αλέξανδρος Καψετάκης

Στο Inspirational Speech της ημέρας, η κα. Αίγλη Μπαλαμάτση, CEO της Interweave πραγματοποίησε ομιλία με θέμα «Make Your Hotel a Destination», δίδοντας μια άλλη νότα του μέλλοντος στο κοινό.  

Ακολούθησε η ομιλία με θέμα την ανάλυση των δεδομένων ως εργαλεία του ξενοδόχου από τον κ. Philip Kuchelmeister, CEO της HOTELLISTAT GMBH. Αμέσως μετά ο κ. Γρηγόρης Φλουτσάκος, Business Development Director της Smartrep μίλησε για το «One to One Marketing: The future of Personalization».  

Οι εργασίες της τρίτης ημέρας ολοκληρώθηκαν με το Workshop με θέμα, Start Up Tools for Smart Hotels, με ομιλητές τον κ. Γιάννη Χαραλαμπάκη της HotelToolBox,τον κ. Σάββα Γεωργίου, coFounder της Welcome Pickups και τον κ. Γιάννη Γεωργιδάκη της Guest Smart, οι οποίοι παρουσίασαν τις λύσεις και τα εργαλεία που έχουν αναπτύξει για τη βιομηχανία της φιλοξενίας.  

Συζητήσαμε για digital marketing, διαφήμιση & ολοκληρωμένες ψηφιακές λύσεις για τα ξενοδοχεία

Η μέρα ξεκίνησε με μια συζήτηση για το Business Intelligence στη βιομηχανία της ξενοδοχίας με ομιλητές τον κ. Γιώργο Αποστολίδη Σύμβουλο Cloud & BI, Revival Consulting Services, τον κ. Σταμάτη Ανέστη πρόεδρο της Cactus Digital Growth και τον κ. Δημήτρη Αγγελούδη Αντιπρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο, Cactus Digital Growth και με συντονιστή τον κ. Γιώργο Αντύπα Πρόεδρο & Διευθύνοντα Σύμβουλο της εταιρείας Revival Consulting Services, οι οποίοι ανέλυσαν το πώς ο ξενοδόχος μπορεί να αποκτήσει μέσω ψηφιακών εργαλείων τον απόλυτο έλεγχο της επιχείρησής του.

Ακολούθησε συζήτηση σε πάνελ με θέμα τις τελευταίες εξελίξεις στο digital marketing των ξενοδοχείων, όπου παρουσιάστηκαν οι αλλαγές αλλά και τα νέα δεδομένα του τομέα, με συντονιστή τον κ. Απόστολο Αϊβαλή CEO της Knowcrunch και ομιλητές τον κ. Χρήστο Βαχαμίδη, CEO της WebOlution, τον κ. Στάθη Κατσούλα της Web in Tourism, τον κ. Σταμάτη Ανέστη, Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της Cactus Digital Growth και τον κ. Μιχάλη Ίκουτα Managing Partner της εταιρείας Three Sixty.

Αντώνης Ουλής, Γιώργος Ηλιόπουλος, Αλέξανδρος Δαμίγος

Απόστολος Αϊβαλής, Χρήστος Βαχαμίδης, Στάθης Κατσούλας, Σταμάτης Ανέστης, Μιχάλης Ίκουτας  

Τη σκυτάλη πήραν ο κ. Θεόδωρος Κατσίμπρας COO, της BookOnlineNow και ο κ. Βασίλης Ντούμας BPM & Business Intelligence Manager, της Worldline Greece οι οποίοι ανέλυσαν το θέμα του Digital Funnel και το Customers journey from first click to Booking & Payment, εξηγώντας τις διαδικασίες του ψηφιακού ταξιδιού του σημερινού ταξιδιώτη, αλλά και τις λύσεις του παρέχουν τα digital payments σε όλο το φάσμα των συναλλαγών.

Στη συνέχεια η κα. Ζαχαρούλα Κατράδη, Head Of Marketing και η κα. Κωνσταντίνα Λώλη, Digital Account Manager της εταιρείας Digital Up ανέλυσαν τις τελευταίες τάσεις στη διαφήμιση των ξενοδοχείων στα Social Media και έδωσαν συμβουλές για τη σεζόν του 2024.

Το πρώτο Workshop της ημέρας με τίτλο «Ads from A to Z», έδωσε στο κοινό των ξενοδόχων πρακτικές λύσεις και απαντήσεις για όλο το φάσμα της ψηφιακής διαφήμισης, από τους ομιλητές κ. Αντώνη Ουλή, της ADS Solutions, τον κ. Γιώργο Ηλιόπουλο της Hellenic Technologies και τον κ. Αλέξανδρο Δαμίγο της εταιρείας RateParity.

Βασίλης Ντούμας 

Ζαχαρούλα Κατράδη, Κωνσταντίνα Λώλη 

Το Inspirational Speech της ημέρας έκανε η κα. Κατερίνα Δημητρακοπούλου, Managing Director της εταιρείας SCL Mellon, που είχε ως θέμα το περιεχόμενο και τι πραγματικά θέλουν να γνωρίζουν για το ξενοδοχείο που θα επισκεφτούν, οι ταξιδιώτες του σήμερα. Στη συνέχεια ο κ. Δημήτρης Μαθιουδάκης, Co-Founder της Mind The Ad ανέλυσε το πλέον επίκαιρο θέμα των Google Analytics 4 για ξενοδοχεία, εξηγώντας τις μεγάλες αλλαγές που περιλαμβάνει.

Κατά το δεύτερο Workshop της ημέρας με θέμα «Content: Video, Texts, Social Media, Blogging», οι ομιλητές κ. Βασίλης Πολύζος, Co-Founder της The VSCOPE , κα. Μαριέτα Σαριγιαννίδου, Founder της MYND, ο κ. Τάσος Βελιάδης, Chief Strategist της Socialab και ο κ. Σταύρος Χαμπάκης, Visual Storyteller, παρουσίασαν τις τελευταίες τάσεις στο θέμα του βασικού περιεχομένου, των ξενοδοχείων. Το Workshop συντόνισε ο κ. Δημήτρης Δημητριάδης.

Η τελευταία παρουσίαση της ημέρας είχε ως θέμα «Τι θέλουν οι υποψήφιοι του κλάδου της Φιλοξενίας», με ομιλητή τον κ. Nίκο Φόρο, Head of Employer Branding Solutions στο kariera.gr.

Η επόμενη ημέρα στο hotel digital marketing από κορυφαία στελέχη της αγοράς

Η ψηφιακή μεταμόρφωση των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων ήταν το κύριο θέμα της πρώτης ημέρας των εργασιών της παράλληλης εκδήλωσης Digi Hotel, του μεγαλύτερου φόρουμ για τον ψηφιακό κόσμο των ξενοδοχείων που πραγματοποιείται στο πλαίσιο της έκθεσης Xenia 2023.

Οι εργασίες ξεκίνησαν με την ομιλία της κας Ιωάννα Τζίμα, Head of Digital της εταιρείας Mativision με θέμα “Benefits of XR technologies and the Metaverse in the Hospitality business”. Ακολούθησε συζήτηση πάνελ με θέμα την ψηφιακή μεταμόρφωση και τα σημαντικά οφέλη που αποκομίζουν τα ξενοδοχεία, με συντονιστή τον κ. Κωστή Καπόπουλο, co-founder της W2 και ομιλητές τον κ. Bασίλη Ριαβόγλου, Senior Business Development Manager Eastern Med & Balkans της OTA Insight, τον κ. Κωνσταντίνο Παναγιωτάκη Senior Sales Manager της GIATA, τον κ. Δημήτρη Καπέλλο Head of R&D Innovation της Globalsat και τον κ. Γεώργιο Αποστράγγη, Commercial Director της εταιρείας Digital4U.

Η ενοποίηση βασικών ψηφιακών εργαλείων και πώς αυτά πλέον λειτουργούν ως δυνατό όπλο για τις πωλήσεις των ξενοδοχείων, μίλησε η κα. Μαρία Σαρρή, Head Of Sales της Webhotelier/primalres, εξηγώντας πως αυτό επιτυγχάνεται με το συνδυασμό των Booking Engines, PMS και Channel Manager. Ο κ. Δημήτρης Σερίφης, CEO της εταιρείας Nelios μίλησε για το κρίσιμο θέμα του Search marketing (SEO, Google Ads) και τις αλλαγές που έχουν γίνει σήμερα από πλευράς των ταξιδιωτών, οι οποίοι αναζητούν όλο και πιο συγκεκριμένα πράγματα και πως το ξενοδοχείο πρέπει να διαμορφώνει το περιεχόμενο του.

Δημήτρης Σερίφης 

Βίκυ Τρύφωνα, Κωνσταντίνος Αλεξίου,  Γιώργος Τριανταφυλλόπουλος, Δήμητρα Αρίδα

To νέο σύγχρονο website του ξενοδοχείου και πώς αυτό πρέπει να σχεδιάζεται, ανέλυσε στην ομιλία του με θέμα «Towards a New Era for the Hotel Website», ο κ. Άγγελος Καραγκουνάκης, CEO της, Hotelwize. Ακολούθησε συζήτηση πάνελ με θέμα “A Digital Day at Hotel Office: Reservations, Digital Payments, Marketing», με συντονίστρια την κα. Βίκυ Τρύφωνα, Δημοσιογράφο του Powergame και ομιλητές τον κ. Κωνσταντίνο Αλεξίου, Commercial Director της εταιρείας Worldline Greece, τον κ. Γιώργο Ζιώγκα συνεργάτη της Global Mind και την κα. Δήμητρα Αρίδα VP Marketing & Sales, της ξενοδοχειακής αλυσίδας Brown Hotels στην Ελλάδα. Όπως εξήγησαν οι ομιλητές, η τεχνολογία βοηθά τα ξενοδοχεία για να αναδείξουν τις υπηρεσίες τους, να προσεγγίσουν μεγαλύτερα κοινά και να βελτιστοποιήσουν τις κρατήσεις τους. Υπάρχουν πλέον εργαλεία για όλα τα μεγέθη καταλυμάτων, ενώ αναδείχθηκε το σημαντικό θέμα των ψηφιακών πληρωμών και πώς μπορούν να αξιοποιηθούν από τους ξενοδόχους.

Ο κ. Παναγιώτης Αλεφραγκής, Head of Digital & 360 της εταιρείας The Newtons Laboratory πραγματοποίησε το πρώτο inspirational speech της εκδήλωσης με θέμα «Hospitality of Tomorrow: Redefining Guest Experiences in the Future’s Hotels». Το επίκαιρο θέμα της τεχνητής νοημοσύνης «ΑΙ», ανάπτυξε ο κ. Μανώλης Παπαδάκης, General Manager της Eurotel παρουσιάζοντας τις πλέον καινοτόμες λύσεις που σήμερα εφαρμόζονται στη βιομηχανία των ξενοδοχείων. Ο κ. Γιώργος Τάτσης, General Manager της εταιρείας e-dreams ανέλυσε το θέμα του Smart hotel & Business Intelligence.

Μανώλης Παπαδάκης

Κωστής Καπόπουλος, Bασίλης Ριαβόγλου, Κωνσταντίνος Παναγιωτάκης, Δημήτρης Καπέλλος, Γεώργιος Αποστράγγης  

Οι εργασίες της πρώτης ημέρας ολοκληρώθηκαν με μια συζήτηση πάνελ με θέμα «Χρηματοδοτικά Προγράμματα και Εργαλεία 2024 – Ποια αναμένουμε και ποια μπορούμε να αξιοποιήσουμε από σήμερα», με συντονίστρια την κα. Βίκη Βαμιεδάκη δημοσιογράφο στο NEWS 24/7 και ομιλητές τον κ. Γιώργο Αντύπα, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Revival Consulting Services, τον κ. Βασίλη Ζύμνης, Επικεφαλής τμήματος Χρηματοδοτήσεων της Revival Consulting Services, τον κ. Σπύρο Ρεντετάκο, Διευθυντής της Διευθύνσεως Τραπεζικής Μικρών Επιχειρήσεων της Alpha Bank και τον κ. Βασίλη Μπιτούνη, Επιχειρηματίας – Ξενοδόχος.

Στη συζήτηση αναλύθηκαν τα χρηματοδοτικά εργαλεία που μπορούν σήμερα να εκμεταλλευτούν οι ξενοδόχοι προκειμένου να εκσυγχρονίσουν την επιχείρησή τους ή να δημιουργήσουν μια νέα, ενώ δόθηκε μεγάλη έμφαση στο συνδυασμό χρηματοδότησης από παραπάνω από ένα προγράμματα. Επιπλέον, τονίσθηκαν οι μοναδικές ευκαιρίες που υπάρχουν για χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης, που αφορά μικρομεσαίες και μικρές επιχειρήσεις, αλλά και η σημασία επιλογής σωστών συμβούλων.

ΜΕ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ & ΤΗ ΣΤΗΡΙΞΗ