Loading...

Xenia Digi Hotel 2018

/Xenia Digi Hotel 2018
Xenia Digi Hotel 20182018-12-04T14:29:05+00:00

O χάρτης των σύγχρονων ψηφιακών εξελίξεων, ως εργαλείο στρατηγικής, πώλησης και μάρκετινγκ των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων παρουσιάστηκε και στην έκθεση Xenia 2018, που πραγματοποιήθηκε 24-26 Νοεμβρίου 2018, στο Metropolitan Expo.

Στη κορυφαία παράλληλη εκδήλωση “Digi Hotel”, που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της έκθεσης, σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο στο Hall 3, αναλύθηκαν όλα τα σημαντικά θέματα του ψηφιακού κόσμου της ξενοδοχίας. Για τρεις ημέρες και μέσα από ένα συνεχές πρόγραμμα 22 ωρών, 40 και πλέον ειδικοί ομιλητές παγκόσμιας κλάσης και εμπειρίας παρουσίασαν στους επαγγελματίες επισκέπτες της Xenia, όλο το φάσμα των πρακτικών και των εξελίξεων των τεχνολογιών αιχμής και των ψηφιακών εργαλείων που σήμερα αποτελούν τον κύριο μοχλό λειτουργίας της ξενοδοχειακής βιομηχανίας.

DSC03012_750x458-digi Xenia Digi Hotel 2018

6 στοχευμένες θεματικές ενότητες για όλους τους ξενοδόχους

Έξι θεματικές ενότητες, δύο κάθε ημέρα, κάλυψαν τον ψηφιακό χάρτη των ξενοδοχείων, με θέματα που αφορούν τόσο μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες, όσο και μικρά καταλύματα. Ανάμεσα σε άλλα αναλύθηκε η σύγχρονη Ψηφιακή Παρουσία, όπως αυτή ορίζεται σήμερα παγκοσμίως, το πώς μπορεί να βελτιωθεί, με ποια ψηφιακά εργαλεία και εφαρμογές.

  • Ψηφιακός Κόσμος του Ξενοδοχείου: Σε αυτή την σημαντική ενότητα ουσιαστικά αναλύθηκαν σε βάθος όλα τα βασικά εργαλεία για την ψηφιακή παρουσία του ξενοδοχείου από τους τρόπους που μπορεί ένας ξενοδόχος να βελτιστοποιήσει την ιστοσελίδα της επιχείρησης του για προσέλκυση περισσότερων κρατήσεων, τους λόγους που ένα blog μπορεί να αποτελέσει το καλύτερο εργαλείο πώλησης. Παράλληλα, παρουσιάστηκαν τα οφέλη του google my business αλλά και των analytics για τον ξενοδόχο.
  • Hotel Digital Marketing & Advertising: Το ψηφιακό μάρκετινγκ, η προβολή, η προώθηση και η διαφήμιση αποτέλεσε μια από τις κύριες ενότητες, μετά και τις αλλαγές που έχουν φέρει οι νέες νομοθεσίες για τα προσωπικά δεδομένα.
  • Digital Sales, Direct Bookings & Distribution: Ο τομέας των ψηφιακών πωλήσεων και κρατήσεων επίσης απασχόλησε μια μεγάλη ενότητα, με τις μεγαλύτερες εταιρείες online κρατήσεων να παρουσιάζουν τις στρατηγικές τους στην ελληνική αγορά, ενώ ειδικοί αποκάλυψαν τα μυστικά των απευθείας κρατήσεων. Τα κανάλια διανομής και η διαχείριση τους, η τιμολόγηση των δωματίων, οι μηχανές απευθείας κρατήσεων κ.α. παρουσιάστηκαν από εξειδικευμένους ομιλητές, οι οποίοι απάντησαν και σε όλες τις ερωτήσεις του κοινού.
  • Innovations Technologies: Παρουσιάστηκαν καινοτόμα start ups που είχαν ως βασικό άξονα να προσφέρουν ένα πρόσθετο «όπλο» στον ξενοδόχο αλλά και μία λειτουργική και πρακτική υπηρεσία στον επισκέπτη.
  • Ποιοτικό περιεχόμενο για ξενοδοχεία: Το περιεχόμενο, η κειμενογραφία, η φωτογραφία, το βίντεο, αλλά και οι δυνατότητες που δίνει πλέον το Virtual Reality αναλύθηκαν σε αυτόνομη ενότητα, με τους πλέον ειδικούς του χώρου να παρουσιάζουν καλές πρακτικές και λύσεις.
  • Η επιστήμη των Social Media στα ξενοδοχεία: Όλες οι τελευταίες εξελίξεις στα Social Μedia και οι αλλαγές που πραγματοποιούνται στην επαγγελματική τους χρήση, αναλύθηκαν με ειδικά παραδείγματα και οδηγίες.