Επαφές ουσίας και μεγάλες συμφωνίες

//Επαφές ουσίας και μεγάλες συμφωνίες

Επαφές ουσίας και μεγάλες συμφωνίες

Οι 550 εκθέτες της Xenia για δεύτερη ημέρα είχαν χιλιάδες επαφές με τους επιχειρηματίες του ξενοδοχειακού κλάδου που κατέκλυσαν από νωρίς το πρωί το εκθεσιακό κέντρο.

Η δεύτερη ημέρα της Xenia 2019 χαρακτηρίστηκε από ακόμα μεγαλύτερη κινητικότητα, πυρετώδεις διαβουλεύσεις και πολλές εμπορικές συμφωνίες. Χιλιάδες επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στον κλάδο της φιλοξενίας πέρασαν τις πύλες του Metropolitan Expo προκειμένου να γνωρίσουν από πρώτο χέρι όλες τις τάσεις και τις νέες προτάσεις που θα δώσουν επιπλέον ώθηση στις επιχειρήσεις τους.

Οι 550 εκθέτες ήταν από νωρίς στις επάλξεις ώστε να ανταπεξέλθουν στον καταιγισμό ερωτήσεων των δυνητικών πελατών και να παρουσιάσουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους. Και πράγματι, η εικόνα επιχειρηματιών να συζητούν για εμπορικές δραστηριότητες και συμφωνίες ήταν κάτι ιδιαίτερα σύνηθες σε κάθε γωνιά της Xenia 2019. Ιδιαίτερα εντυπωσιασμένοι είναι οι επισκέπτες καθώς το feedback που αφήνουν είναι ότι τους δόθηκε η δυνατότητα να δουν προϊόντα που πραγματικά θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν στις επιχειρήσεις τους και όλοι στάθηκαν στην πληρότητα λύσεων σε όλους τομείς όπως ο κατασκευαστικός κλάδος (δομικά υλικά, συστήματα εξοικονόμησης ενέργειας, πισίνες, spa, αίθρια κλπ), ο ξενοδοχειακός εξοπλισμός, τα συστήματα ασφαλείας, η τροφοδοσία κ.α. Το σημαντικότερο είναι ότι από τις πρώτες τους δηλώσεις οι επισκέπτες και σήμερα αναφέρουν ότι είχαν την δυνατότητα να βρουν αυτά που έψαχναν σε όποια κατηγορία και αν ανήκε το καταλύματά τους και με βάση όλα τα budget.

Xenia_2019_foto-kiriaki-deutera_865x370_greco Επαφές ουσίας και μεγάλες συμφωνίες Future Hotel

Special events: πηγή τεχνογνωσίας για όσους τα παρακολούθησαν

Πέρα από το -εντυπωσιακό- εκθεσιακό σκέλος, πλούσια ήταν και τα special events της ημέρας. Το Digi Hotel που πραγματοποιείται στο ειδικά διαμορφωμένο stage στο Hall 3 πραγματεύτηκε κυρίως τους τρόπους με τους οποίους ένα τουριστικό κατάλυμα μπορεί να έχει μία ολοκληρωμένη, σωστή και στοχευμένη προώθηση και προβολή. Μέσα από ένα πρόγραμμα 7 περίπου ωρών, 16 ομιλητών και 10 θεμάτων οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να αποκτήσουν μία ολοκληρωμένη εικόνα της σημερινής πραγματικότητας όσον αφορά την ψηφιακή προώθηση των υπηρεσιών φιλοξενίας. Αναλυτικά για τις εισηγήσεις και τα πανελ του Digi Hotel μπορείτε να διαβάσετε εδώ. Αντίστοιχα από το stage του Hotel Megatrends Talks στο Hall 1 παρέλασαν 20 ομιλητές που κάλυψαν 6 θεματικές ενότητες. Αναλυτικά μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

2019-12-04T15:11:51+00:00