Επενδύοντας στην έντονη εξωστρέφεια!

Στο πλαίσιο της εξωστρέφειας της Xenia 2017, η διοργανώτρια εταιρεία αναµένεται να προσελκύσει περισσότερους από 200 hosted buyers από αγορές-στόχους για την τουριστική βιομηχανία της χώρας μας με στόχο να πραγματοποιήσουν σημαντικό αριθμό ραντεβού με τους εκθέτες.

Απόλυτα εξειδικευµένα στελέχη του τουριστικού τοµέα, όπως Hotel General Managers, F&B Managers, Commercial Managers, ιδιοκτήτες ξενοδοχείων και άλλοι, θα ενταχθούν στο πρότυπο πρόγραµµα Hosted Buyer της έκθεσης και θα πραγµατοποιήσουν ένα σηµαντικό αριθµό προσωπικών συναντήσεων µε τους εκθέτες της Xenia 2017.

Οι διεθνείς αγοραστές που θα ενταχθούν στο πρόγραµµα Hosted Buyer έχουν επιλεγεί µε αυστηρά κριτήρια και θα προέρχονται από την Κύπρο, το Ισραήλ, την Τουρκία, την Αίγυπτο, την Αλβανία, την Κροατία, τη Βουλγαρία, τη Ρουµανία και άλλες χώρες από την ευρύτερη περιοχή των Βαλκανίων. Ειδικά για τους hosted buyers από το Ισραήλ, το ενδιαφέρον για την Xenia 2017 ήταν τόσο µεγάλο ώστε ετοιµάζεται να συγκροτηθεί µια ειδική αντιπροσωπεία που υποστηρίζεται από την Commercial Company of the Israel Hotel Association και θα απαρτίζεται από περισσότερα από 15 υψηλόβαθµα στελέχη προερχόµενα από τις 10 µεγαλύτερες αλυσίδες ξενοδοχείων της χώρας.

exostrefia Επενδύοντας στην έντονη εξωστρέφεια! Highlights

Τα social media στο πλευρό της εξωστρέφειας
Με µια στοχευµένη διαφηµιστική καµπάνια ύψους 350.000€, η Xenia 2017 κατάφερε ήδη να προσελκύσει σηµαντικούς αγοραστές από 10 και πλέον χώρες της Μεσογείου και της Βαλκανικής. Κοµβικό ρόλο θα παίξουν οι digital ενέργειες τόσο στο διαδίκτυο όσο και στα µέσα κοινωνικής δικτύωσης όπου, µε την αξιοποίηση Google ads, Facebook ads και, κυρίως, του επαγγελµατικού “εργαλείου” LinkedIn, η διοργανώτρια εταιρεία Forum Α.Ε. σκοπεύει µέχρι να ανοίξουν οι πόρτες της έκθεσης να έχει συγκεντρώσει περισσότερους από 5.000 managers και στελέχη του ευρύτερου τουριστικού κλάδου από τις επιλεγµένες χώρες-στόχους.

2017-10-16T12:19:10+00:00