450.000€ το Marketing Budget

Αρχική/Highlights/450.000€ το Marketing Budget

450.000€ το Marketing Budget

Περισσότερα από 400.000 € θα επενδύσει η διοργανώτρια FORUM AE σε ενέργειες marketing και προώθησης της Xenia 2018.

H διαφημιστική δαπάνη της Xenia 2018 θα ξεπεράσει τις 400.000€ προκειμένου να καλύψει όλα τα μέσα, ενώ σε συνδυασμό με την εφαρμογή ενεργειών marketing και διαφήμισης η διοργανώτρια εταιρεία θα προβάλει τη δυναμική της έκθεσης μεγιστοποιώντας την επισκεψιμότητα και την εμπορική της επιτυχία.

H διαφημιστική δαπάνη της Xenia 2018 θα κατανεμηθεί ως εξής:

Τηλεόραση: Τηλεοπτικά σποτ σε όλους τους σταθμούς πανελλήνιας εμβέλειας, αλλά και στην Κύπρο, συνολικής διάρκειας 25 ημερών.
Ραδιόφωνο: Περισσότερα από 8.500 ραδιοφωνικά σποτ θα βγουν στον αέρα σε 22 ραδιοφωνικούς σταθμούς σε Αττική, Θεσσαλονίκη και Περιφέρεια.
Digital Marketing: Εκτεταμένο πρόγραμμα digital marketing (Newsletters, Google ads Display ads, Social media).
Τύπος: Πλήρης προβολή σε όλα τα επαγγελματικά περιοδικά του Τουρισμού και του Επισιτισμού, καθώς και σε επιλεγμένες κυριακάτικες εφημερίδες.
Barcode προσκλήσεις: Θα ταχυδρομηθούν πάνω από 45.000 προσωπικές barcode προσκλήσεις, ενώ θα διατεθούν χειρόγραφες και ηλεκτρονικές προσκλήσεις στους εκθέτες.

Κατανομή διαφημιστικής δαπάνης

DIAF_DAPANH_1-1 450.000€ το Marketing Budget Highlights

2018-06-14T12:33:29+00:00