Loading...

Σημαντικές παρεμβάσεις στο 2ο Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας

/Σημαντικές παρεμβάσεις στο 2ο Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας
Σημαντικές παρεμβάσεις στο 2ο Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας2018-11-24T15:12:48+00:00

Σημαντικές παρεμβάσεις στο 2ο Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας

Με μεγάλη επιτυχία στέφθηκε για δεύτερη συνεχή χρονιά το Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας που διοργάνωσε το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος,  με Xρυσό Χορηγό την Xenia, και με θέμα τις παγκόσμιες τάσεις και τελευταίες εξελίξεις της ξενοδοχειακής αγοράς.

HOSPITALITY_FORUM_LOGO_mesa Σημαντικές παρεμβάσεις στο 2ο Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας Το 2ο Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας, πλατφόρμα ενημέρωσης και διαλόγου για όλες τις τελευταίες τάσεις τις Φιλοξενίας, πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 24 Νοεμβρίου, στο πλαίσιο της έκθεσης Xenia, η οποία και αποτέλεσε Χρυσό Χορηγό της εκδήλωσης, παρουσία της Υπουργού Τουρισμού Έλενας Κουντουρά. Ξένοι και Έλληνες ειδικοί, διαπρεπείς εκπρόσωποι της ακαδημαϊκής κοινότητας, καθώς και διεθνώς αναγνωρισμένες συμβουλευτικές εταιρείες, ενημέρωσαν τους ξενοδόχους και επαγγελματίες του κλάδου, για όλες τις τελευταίες εξελίξεις στο χώρο της φιλοξενίας και τις νέες ξενοδοχειακές τάσεις σε διεθνές επίπεδο.

Ο πρόεδρος του ΞΕΕ μίλησε για το θετικό momentum και το μέλλον

Στην κατάμεστη συνεδριακή αίθουσα C1 του Metropolitan Expo, ο πρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου, κ. Αλέξανδρος Βασιλικός, αφού ευχαρίστησε κατά το χαιρετισμό του την Υπουργό Τουρισμού, Έλενα Κουντουρά, τους εκπρόσωπους της αξιωματικής αντιπολίτευσης, τους προέδρους φορέων και όλους τους ξενοδόχους για την παρουσία τους, αναφέρθηκε στην νέα εποχή που εισέρχεται η χώρα και την ανάγκη για τολμηρές κινήσεις.

Χαρακτηριστικά ανέφερε: “Σήμερα είναι μία πολύ ιδιαίτερη ημέρα. Σε ένα θετικό momentum για τη χώρα (…) οι Έλληνες ξενοδόχοι είναι εδώ για να αναδείξουν μία μεγάλη αλήθεια, το μέλλον ανήκει σε αυτούς που τολμούν να το διεκδικήσουν, να το οραματιστούν, να το σχεδιάσουν”. Βέβαια, όπως τόνισε ο κ. Βασιλικός, στη νέα Ελλάδα που όλοι ελπίζουμε να δούμε μετά από μεγάλο και περιπετειώδες διάστημα της οικονομικής κρίσης, το να γίνει αυτό είναι στα χέρια μας, αφήνοντας πίσω παλιές πρακτικές, συνήθειες κι εφησυχασμούς: “Κανείς δεν κερδίζει το μέλλον κινούμενος με την όπισθεν.”

IMG_7729_e_vasilikos_750x Σημαντικές παρεμβάσεις στο 2ο Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας

“Κανείς δεν κερδίζει το μέλλον κινούμενος με την όπισθεν”, δήλωσε από το βήμα του Φόρουμ ο κ. Αλέξανδρος Βασιλικός.

Η υπουργός χαιρέτισε το Forum

Στη συνέχεια, χαιρετισμό απηύθυνε η υπουργός Τουρισμού κα Έλενα Κουντουρά, η οποία μεταξύ άλλων δήλωσε πως «το 2018 είναι μια ιστορική χρονιά για τον τουρισμό και αποτελεί το αποτέλεσμα μεγάλων κατορθωμάτων των τελευταίων τεσσάρων χρόνων». Στάθηκε στο γεγονός ότι η Ελλάδα είναι η μοναδική τουριστική “πολυνησιακή” χώρα στην Ευρώπη με πολλές επιλογές, στο ότι είναι εξίσου όμορφη η ηπειρωτική χώρα καθώς και στο ότι η Αθήνα έγινε – και βραβεύτηκε σχετικά – ο καλύτερος αστικός προορισμός. Τόνισε δε ότι όλα είναι αποτέλεσμα ομαδικής εργασίας κι ευχαρίστησε τους ξενοδόχους για τη συμβολή τους δεσμευόμενη ότι θα είναι στο πλευρό τους για να επιτευχθούν στο μέλλον ακόμα καλύτερα αποτελέσματα.

IMG_7790_E_koudoura_750x Σημαντικές παρεμβάσεις στο 2ο Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας

Η κα Έλενα Κουντουρά ευχαρίστησε τους ξενοδόχους για τη συμβολή τους στην ανάπτυξη του ελληνικού Τουρισμού.

Η Νέα Εποχή στη Φιλοξενία

Στο 2ο Διεθνές Forum Φιλοξενίας αναπτύχθηκαν οι επί μέρους αλλαγές και εξελίξεις που επέρχονται στους τομείς της ξενοδοχίας και πως αυτές την επηρεάζουν. Πιο συγκεκριμένα, φιλοξενήθηκαν τέσσερα εξαιρετικά ενδιαφέροντα πάνελ, με τη συμμετοχή Ελλήνων, αλλά και διεθνών καταξιωμένων διεθνών ομιλητών. Τα θέματα στα οποία εστίασαν ήταν η χρησιμοποίηση των δεδομένων (data) για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας των επισκεπτών και την αύξηση των ξενοδοχειακών εσόδων, η αξιοποίηση των νέων ψηφιακών καναλιών πώλησης και διάθεσης του ξενοδοχειακού προϊόντος, οι τάσεις και τα εμπόδια στις επενδύσεις και τα μαθήματα για τα ξενοδοχεία από τον ανταγωνισμό των βραχυχρόνιων μισθώσεων.

Επενδύσεις, δεδομένα και ανταγωνισμός

Ο βασικός κορμός των τοποθετήσεων του Φόρουμ άνοιξε με τη συζήτηση γύρω από τις τάσεις και τα εμπόδια στις επενδύσεις στον ξενοδοχειακό κλάδο. Ο Δρ. Ανδρέας Ανδρεάδης, CEO του Sani-Ikos Group, έδωσε έμφαση στο ότι οι επιχειρήσεις πρέπει να εστιάσουν στο να γίνουν brands ώστε να προσελκύσουν επενδυτές από το εξωτερικό. Ο Στέλιος Κουτσιβίτης, CEO του Astir Palace Βουλιαγμένης, εξέφρασε την άποψη πώς πρέπει να φέρουμε διεθνή brands για να επενδύσουν σε ξενοδοχεία πολυτελείας.

Το δεύτερο πάνελ, με ομιλητές τους Dr Peter O’ Connor (Phocuswright), Daniel Graig (ReviewPro) και Renzo Iorio (AccorHotels) εστίασε στην σημασία της χρησιμοποίησης δεδομένων για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας των επισκεπτών και την αύξηση των ξενοδοχειακών εσόδων, αποδεικνύοντας γιατί τα “δεδομένα είναι ο νέος μαύρος χρυσός”.

Στο πνεύμα της νέας ψηφιακής εποχής κινήθηκε και το επόμενο πάνελ, η συζήτηση του οποίου περιστράφηκε γύρω από την αξιοποίηση των νέων digital καναλιών πώλησης και διάθεσης του ξενοδοχειακού προϊόντος. Ομιλητές ήταν οι Ruaridith Roberts (Google), Βασιλική Μαυροκέφαλου (Expedia Group) και Andreas Bimer (Inova Hospitality).

Το Φόρουμ Φιλοξενίας ολοκληρώθηκε με θέμα το τι μπορούν να μάθουν τα ξενοδοχεία από τον ανταγωνισμό των βραχυχρόνιων μισθώσεων. Σχετικά μίλησαν οι Cindy Y. Heo (καθηγήτρια στην Ξενοδοχειακή Σχολή της Λωζάνης), Stephan Gerahard (25 Hours Hotels, Jerome Lassara) και Ανδρέας Κούκας (Luxury EMEA, Hilton).