Loading...

2ο Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας

Αρχική/2ο Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας
2ο Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας 2018-07-06T11:12:51+00:00

2ο Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας

Οι καινοτομίες αλλά και τις εξελίξεις στο χώρο της Τουριστικής Βιομηχανίας θα βρεθούν και πάλι στο επίκεντρο του 2ου Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας από το ΞΕΕ.

HOSPITALITY_FORUM_LOGO_mesa 2ο Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας Το 1ο Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας, που διοργανώθηκε από το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδας, κατόρθωσε αμέσως να αναδειχτεί ως ένας σημαντικός θεσμός γιατην Τουριστική Βιομηχανία της χώρας μας.Η 2η διοργάνωσή του θα πραγματοποιηθεί και πάλι στα πλαίσια της Xenia 2018 και αναμένεται με ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Φιλοδοξεί δε να αποτελέσει κομβικό σημείο αναφορά για όλες τις σύγχρονες εξελίξεις στον κλάδο της φιλοξενίας.

forum-filoxenias2-1024x412 2ο Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας

Η Υπουργός Τουρισμού κ. Έλενα Κουντουρά χαιρετίζει την έναρξη του 1ου Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας στην Xenia 2017

Ο Πρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου κ. Αλέξανδρος Βασιλικός αναφερόμενος στη διοργάνωση του 2ου Διεθνούς Φόρουμ Φιλοξενίας δήλωσε σχετικά:
«Για δεύτερη συνεχή χρονιά υποδεχόμαστε κορυφαίους διεθνείς και Έλληνες παράγοντες του Τουρισμού, οι οποίοι θα παρουσιάσουν τις τελευταίες εξελίξεις και τάσεις της παγκόσμιας ξενοδοχειακής αγοράς. Το Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας γίνεται πλέον θεσμός. Καταξιώνεται ως το ετήσιο σημείο συνάντησης, ενημέρωσης και επιμόρφωσης τόσο των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων της χώρας όσο και του συνόλου των ενδιαφερομένων για τον Τουρισμό. Συνεχίζουμε πιστά την αποστολή μας για την αποτελεσματική προσαρμογή των μελών μας στις απαιτήσεις του διαρκώς εντεινόμενου ανταγωνισμού και την επαρκή προετοιμασία τους για να αντιμετωπίσουν τις μεγάλες προκλήσεις που ανοίγονται μπροστά μας».

Πλούσια θεματολογία από κορυφαίους ομιλητές

Επισημαίνεται ότι το 2nd International Hospitality Forum επιμερίζεται σε 4 θεματικές ενότητες που θα αναπτύξουν κορυφαίοι ξένοι και Έλληνες ομιλητές από την τουριστική βιομηχανία, την ακαδημαϊκή κοινότητα και τον κλάδο των συμβουλευτικών επιχειρήσεων.

Οι ενότητες αναλυτικά είναι οι εξής:

«Data is the new Oil»: Χρησιμοποιώντας δεδομένα για τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας των επισκεπτών και την αύξηση των ξενοδοχειακών εσόδων.

«Getting Digital» : Αξιοποιώντας τα νέα ψηφιακά κανάλια πώλησης και διάθεσης του ξενοδοχειακού προϊόντος.

«Επενδύσεις στον ξενοδοχειακό κλάδο»: Τάσεις και Εμπόδια.

«Οικονομία Διαμοιρασμού»: Μαθήματα για τα ξενοδοχεία από τον ανταγωνισμό των βραχυχρόνιων μισθώσεων.

Σημειώνεται ότι Χρυσός Χορηγός του συνεδρίου είναι η έκθεση Xenia.